က်ေနာ့္သူငယ္ခ်င္း - ၁

အကုိႀကီး ZeroTrash ရဲ႕ သူငယ္ခ်င္းေတြဆိုတဲ့ ပုိ႕စ္ကုိ သြားဖတ္ပီးတည္းက က်ေနာ္လည္း က်ေနာ့ ခ်စ္သယ္ခ်င္း ေတြအေၾကာင္း ေရးခ်င္ခဲ့တာ ၾကာပါပီ။ သုိ႕ေပေသာ္လည္းေပါ့ဗ်ာ အေၾကာင္းေၾကာင္းေသာ အေၾကာင္းတုိ႕ေၾကာင့္ သင္းတုိ႕ခမ်ာ က်ေနာ့ စာမ်က္ႏွာေပၚ တက္ခြင့္မရခဲ့ၾက ရွာဘူးေပါ့။ (အဟဲ ဟုိေကာင္ေတြ ဖတ္ပီး ဆဲမယ္ မႀကံနဲ႕၊ ရာရာစစ သူ႕စာမ်က္ႏွာေပၚပဲ တက္ရဦးမယ္လုိ႕လည္း မိန္းမလုိ မိန္းမရ ေျပာမေနနဲ႕၊ ငါက မင္းတုိ႕ ေကာင္းစား ေစခ်င္လြန္းလုိ႕ ကုိယ္ထင္ ျပရတာကြ (အဲေလ ေရာကုန္ပီ) မင္းတုိ႕ ေကာင္းေစ ခ်င္လြန္းလုိ႕ ေရးေပး ရတာကြ။) ဟုိးငယ္ငယ္ေလးတည္းက က်ေနာ္နဲ႕တူတူ ေကာင္းတူဆုိးဖက္ ခံစားခဲ့ၾကတဲ့ က်ေနာ့္ ခ်စ္သယ္ခ်င္းေတြ အေၾကာင္း စေရးပါေတာ့မယ္ ဒန္ တန္႕ တန္ ... ။ ;D

ဟန္လြင္ဦး

က်ေနာ့ရဲ႕ ညီအကုိ လုိခ်စ္တဲ့ အရင္းႏွီးဆုံး သူငယ္ခ်င္းေတြထဲက သူငယ္ခ်င္းတေယာက္ပါပဲ။ ဒီေကာင့္ကုိေတာ့ အဖြဲ႕ထဲမွာ ခ်ီးေၾကာင္ ရယ္လုိ႕ နာမည္ဖ်က္ေပးထားၾကတယ္ ခင္ဗ်။ ပုံမွန္ဆုိရင္ ေကာင္းေပမဲ့ တခါတခါ က်ပ္မျပည့္ပဲ လုပ္ခ်င္တာ ထလုပ္တတ္လုိ႕ ဒီနာမည္ကုိ ေပးထားရျခင္းျဖစ္ပါတယ္။ ခုမွရတဲ့နာမည္လည္း မဟုတ္ပါဘူး ဟုိးငယ္ငယ္ ေလးတန္းေက်ာင္းသား ဘ၀ေလာက္တည္းက ပုိင္ဆုိင္ထားတဲ့ ဘြဲ႕ျဖစ္ပါတယ္။ လူပုံစံကေတာ့ ျဖဴျဖဴ ပိန္ပိန္နဲ႕ ရုပ္ရည္က ခပ္သန္႕သန္႕မုိ႕ SKB ေပါ့ဗ်ာ။ (ဒါေပမဲ့ ခုခ်ိန္ထိ ရည္းစား မယ္မယ္ရရ မရွိေသးပါဘူး အီစီကလီေတြေတာ့ ရွိပါရဲ႕)။ ဒီေကာင္နဲ႕ က်ေနာ္ စခင္တာက က်ေနာ္ သဃၤန္းကြ်န္းကေန ေက်ာင္းေျပာင္းလာပီး ပထမဆုံး က်ေနာ္ ေက်ာင္းစတက္ ရမဲ့ ေန႕မွာပါ။ ျဖစ္ခ်င္ေတာ့ ဒီေကာင္ကလည္း ေက်ာင္းေျပာင္းလာတဲ့ ေက်ာင္းသားသစ္ အဲလုိနဲ႕ က်ေနာ္တုိ႕ တူတူထုိင္ျဖစ္ရင္း ခင္ခဲ့ၾကတယ္ေပါ့။ အဲ အဲ့ဒီကေန စလုိ႕ အတူတူထုိင္လုိက္တာဟာ က်ေနာ္တုိ႕ တကၠသိုလ္ေက်ာင္း ေနာက္ဆုံးႏွစ္ထိပါပဲ။ ေနာက္ ဒီေကာင့္ အိမ္နဲ႕ က်ေနာ့္အိမ္က ေရွ႕ေနာက္ ကပ္ေနတာဆုိေတာ့ သူ႕အိမ္ဟာ က်ေနာ့္အိမ္ က်ေနာ့္အိမ္ဟာ သူအိမ္ကုိ ျဖစ္ေနေတာ့တာပါပဲ။ တခါတရံ က်ေနာ္က ဒိေကာင့္ မိသားစုနဲ႕ ထမင္းစားေနခ်ိန္မွာ ဒီေကာင္က က်ေနာ့္အိမ္က ထမင္းစား၀ုိင္းမွာ ခပ္တည္တည္နဲ႕ မ်ဳိဆုိ႕ေနတတ္ပါတယ္။ ေဘာလုံးကန္လည္း တူတူ၊ က်ဴရွင္ သင္တန္း တက္လည္းတူတူ စာက်က္ေတာ့လည္း တူတူ ဘယ္ေတာ့ျဖစ္ျဖစ္ တတြဲတြဲ ေတြ႕ရတတ္တာေၾကာင့္ သူငယ္ခ်င္းေတြၾကားထဲမွာ က်ေနာ္တုိ႕ ၂ေယာက္ဟာ ျဖဴမဲ ညီေနာင္ရယ္ဆုိပီး နာမည္တြင္ခဲ့ပါတယ္။ မွတ္မိသေလာက္ က်ေနာ္တုိ႕ ခုနစ္တန္း အရြယ္မွာ အိမ္က ကုကၠိဳင္း ေရကူးကန္ကုိ ေရကူးသင္ဖုိ႕ လႊတ္ခဲ့ပါတယ္။ အိမ္က ပထမအပတ္ေလာက္ပဲ လုိက္ပုိ႕ကာ ေနာက္ရက္ေတြ တကၠစီနဲ႕ပဲ လႊတ္ပါေတာ့တယ္။ တေန႕ က်ေနာ္တုိ႕ ေရကူးသင္ရင္း ေရနစ္လုိ႕ ၂ေယာက္လုံး ေၾကာက္ပီး ေနာက္ေန႕ေတြ သင္တန္း မသြားေတာ့ပဲ ဂိမ္းဆုိင္မွာသာ အခ်ိန္ျဖဳန္းပီး အခ်ိန္တန္မွ အိမ္ျပန္ခဲ့ ၾကပါတယ္။ ခပ္တည္တည္ပဲေပါ့ အဲ သင္တန္းပီးေတာ့ သင္တန္းဆင္း လက္မွတ္ ေပးပြဲႀကီးက တီဗီမွာလာေတာ့မွ က်ေနာ္တုိ႕မွာ အဆူခံ ရပါေတာ့တယ္။ ဒါေပမဲ့ ေနာက္ပုိင္းမွာ က်ေနာ္တုိ႕ ၂ေယာက္လုံး သူငယ္ခ်င္းေတြ ေကာင္းမႈနဲ႕ ေရမေၾကာက္ေတာ့ပဲ ကြ်မ္းကြ်မ္း က်င္က်င္ ကူးတတ္တဲ့ အဆင့္ထိ ေရာက္သြားပါတယ္။ အဲ့အရြယ္ထဲက က်ေနာ္တုိ႕က အဲ့လုိပါ။

ကိတ္စေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကုိ ဒီေကာင္မပါပဲ က်ေနာ္မလုပ္တတ္သလုိ သူကလည္း က်ေနာ့ကုိ မတုိင္ပင္ပဲ မလုပ္တတ္ပါဘူး အနည္းဆုံး အသိေတာ့ ေပးၾကပါတယ္ ဘယ္ေျခလွမ္းမယ္ဆုိတာကုိေပါ့။ က်ေနာ္တုိ႕ မုိးေတြသိပ္သည္းတဲ့ ညလုိမ်ဳိးမွာ လမ္းထြက္ေလွ်ာက္ဖူးတယ္၊ ေကာင္မေလး တေယာက္ကုိ ၂ ေယာက္ အတူတူ ႀကိဳက္ခဲ့ဖူးတယ္ (ေနာက္ေတာ့လည္း ဟုတ္တာမဟုတ္ပါဘူး)၊ ဗုိလ္တေထာင္ ဆိပ္ကမ္းမွာ ညႀကီးသန္းေခါင္ ဂစ္တာထုိင္တီးခဲ့ၾကဖူးတယ္၊ ဒီေကာင္ အရူးထတာ မနက္ေလးနာရီေလာက္ႀကီး က်ေနာ့္ကုိ ႏႈိးပီး သူႀကိဳက္ေနတဲ့ ေကာင္မေလး အိမ္ကုိ ပန္းသြားခ်ိတ္ခ်င္တယ္ ဆုိလုိ႕ က်ေနာ္ လုိက္ေပးခဲ့ရဖူးတယ္၊ က်ေနာ္ အိမ္က ခုိးလစ္ပီး ခရီးတေယာက္တည္း သြားမယ္ဆုိေတာ့ ဒီေကာင္က အေဖာ္လုိက္ေပးခဲ့ဖူးတယ္၊ က်ေနာ္တုိ႕ အိမ္ေတြ ျပသနာ ႀကံဳရတုိင္း ေခါင္းခ်င္းဆုိင္ေျဖရွင္း ၾကတာ က်ေနာ္တုိ႕ ၂ေယာက္ပါပဲ၊ က်ေနာ္တုိ႕ အတူျဖတ္သန္းလာတဲ့ အခ်ိန္က မ်ားလြန္းပါတယ္ ဒါေၾကာင့္တေယာက္နဲ႕ တေယာက္ ဘာလုပ္ခ်င္တယ္ဆုိတာ နားလည္မႈ အရမ္းရွိပါတယ္။

က်ေနာ္ သေဘၤာတက္လာေတာ့ ဒီေကာင္က အင္ဂ်င္ဘက္ ေရြးတာမုိ႕ ေဒါက္ဆင္းရင္း က်န္ခဲ့ေပမဲ့ အရင္လုိပဲ က်ေနာ့္အိမ္မွာ ေမေမလုိသမွ်ကုိ ကူညီ လုပ္ကိုင္ေပးေနပါတယ္။ က်ေနာ့္ကုိ ေလယာဥ္ကြင္း လုိက္ပုိ႕တုန္းက ဒီေကာင္ မ်က္ရည္၀ဲပီး ေျပာခဲ့တာကုိ အမွတ္ရပါေသးတယ္ ငါတုိ႕ ၂ေယာက္ ဘယ္တုန္းကမွ ဒီေလာက္ အႀကာႀကီး မခြဲခဲ့ၾကဖူးဘူး ငါတုိ႕ ငယ္ငယ္တုန္းက အခ်ိန္ေတြကုိ ျပန္ရခ်င္တယ္ကြာ တဲ့ က်ေနာ္ တခ်က္ၿပံဳးပီး ငေပါ လုိ႕သာ ေျပာႏုိင္ပါတယ္ က်ေနာ္ကုိယ္တုိင္လည္း စိတ္ထဲက ဒီေကာင့္လုိ ေျပာမိေနလုိ႕ပါပဲ။ ခုေတာ့ ဒီေကာင္က ရည္းစားေတြ ဘာေတြရလုိ႕ အုိေကေနပီတဲ့ က်ေနာ့ကုိ ဒီေကာင္ေၾကာသြားပီေပါ့ အဟင္းဟင္း (သတိထားေစခ်င္ပါသည္) ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ျပန္မဲ့အခ်ိန္က်ရင္ေတာ့ ၂ေယာက္လုံး နည္းနည္းပါးပါး ေသာက္တတ္ ေနၾကပီမုိ႕ သြားစရာ ေနရာတေနရာ တုိးဦးမည္ ဟု ေတြးရင္ ခ်ီးေၾကာင္ အေၾကာင္း ဒီမွာပဲ ရပ္ပါရေစ။ တျခား ခ်စ္သယ္ခ်င္းေတြအေၾကာင္းကုိလည္း အလ်ဥ္းသင့္သလုိ တင္ပါဦးမည္။

2 Comments:

  1. မုိးေသာက္ယံ said...
    Testing
    Anonymous said...
    သူငယ္ခ်င္း ငယ္ေပါင္းေတြကို သတိရေနတယ္ေပါ့
    ဟုတ္လား ေရာင္းရင္းၾကီး
    ေကာင္းပါတယ္ဗ်ာ
    အခုလိုေရးသားတာ
    အမွတ္တရ ေပါ့
    ေရးသာေရးဗ်ိဳ႕
    လာဖတ္မယ္

Post a Comment



Newer Post Older Post Home

Blogger Template by Blogcrowds.