ငယ္သူငယ္ခ်င္း ..

မေန႕ညက မုန္တုိင္းကလည္း ဆဲခါစဆုိေတာ့ သေဘၤာေပၚ လာေဆာ့တဲ့ ခရီးသည္ နည္းလွပါတယ္။ ခရီးသည္က နည္းေတာ့ အလုပ္မရွိတာနဲ႕ အေတြးနယ္ခ်ဲ႕ရင္း ဟုိး ငယ္ငယ္တုန္းက အေၾကာင္းေတြ ျပန္စဥ္းစားရင္း ငယ္သူငယ္ခ်င္း ၂ ေယာက္ကုိ သတိရမိသြားပါတယ္။ က်ေနာ္ ငယ္ငယ္က သု၀ဏၰမွာ ေမြးစကေန ၇ ႏွစ္သားေလာက္ထိ ေနခဲ့ဖူးပါတယ္။ က်န္တဲ့ သူငယ္ခ်င္း ေတြကုိ မမွတ္မိေပမဲ့ ခုခ်ိန္ထိ က်ေနာ့ ေခါင္းထဲ စြဲေနတဲ့ သူငယ္ခ်င္း ၂ ေယာက္ေတာ့ ရွိပါတယ္။

တေယာက္က ခ်စ္မင္းေဇာ္တဲ့။ က်ေနာ္နဲ႕ သူငယ္တန္းစတက္ေတာ့ သိတာ။ ဒီေကာင္နဲ႕ က်ေနာ္က အရာရာမွာ တေယာက္နဲ႕ တေယာက္ၿပိဳင္ရမွ ေက်နပ္ၾကတာ။ သူငယ္တန္းကေန က်ေနာ္မေျပာင္းခင္ ၂တန္းထိ ဒီေကာင္နဲ႕ က်ေနာ္ တတန္းထဲ ေဘးခ်င္းကပ္ ထုိင္ၾကတာ။ လပတ္စာေမးပြဲ၊ ႏွစ္စဥ္စာေမးပြဲတုိင္း ၂ ေယာက္လုံး အဆင့္ ၁ ခ်ည္း ရလုိ႕ အတန္းထဲမွာ အဆင့္ ၂ သမား အျမဲ ေပ်ာက္တယ္။ က်ေနာ္တုိ႕ ၂ေယာက္ ထမင္းစားလဲ ၿပိဳင္တယ္။ က ခ ေရးလည္း ၿပိဳင္တယ္။ ေက်ာင္းျပန္လုိ႕ လမ္းထဲ ထြက္ကစားလည္း တခုမဟုတ္ တခု ျပိဳင္ေနၾက။ ဒီေကာင္နဲ႕ က်ေနာ့ ၾကားမွာ မေမ့ႏုိင္စရာအျဖစ္ တခုရွိတယ္။ အဲဒါက ဘာလဲဆုိေတာ့ တခါ က်ေနာ္တုိ႕ ၂ေယာက္ ရန္ျဖစ္တယ္ ေက်ာင္းမွာ။ တစ္တန္းတုန္းက ထင္တာပဲ .. စာၿပိဳင္ေရးရင္း ဒီေကာင္က ပါးစပ္ကေန ပြစိ ပြစိ ေျပာပီး က်ေနာ့ကုိ အာရုံေျပာင္းေအာင္ လုပ္တယ္ ၾကာေတာ့ က်ေနာ္ သည္းမခံႏုိင္ေတာ့ပဲ ကြန္ပါဘူးနဲ႕ ဒီေကာင့္ ေခါင္းကုိ ရုိက္ပလုိက္ မိတယ္။ ဒီေကာင္ကလည္း သူေရးေနတဲ့ ခဲတဲ့ နဲ႕ က်ေနာ့ကုိ ျပန္ထုိးတာ က်ေနာ္က လက္၀ါးနဲ႕ ခံလုိက္ေတာ့ လက္၀ါးမွာ စုိက္သြားတာေပါ့။ ဒီေကာင့္ေခါင္းလဲ မကြဲေပမဲ့ ေသြးေတာ့စုိ႕သြားတယ္။ က်ေနာ့ လက္လည္း လက္၀ါး အလယ္မွာ အေပါက္ျဖစ္ပီး ေသြးထြက္ေတာ့တာပဲ။ ငယ္တုန္းဆုိေတာ့ ဘာျပသနာမွေတာ့ မတက္လုိက္ဘူး။ ၂ဘက္လုံး မိဘေတြ နဲ႕ေတာ့ ေခၚတုိင္တယ္ ထင္တာပဲ။ သိပ္မၾကာပါဘူး ျပန္တည့္တာပဲ။ က်ေနာ့ေမြးေန႕မွာ ဒီေကာင္ ေပးထားတဲ့ (သူ႕မိဘပိုက္ဆံေပါ့) ေမြးပြရုပ္ေလး ခုထိ အိမ္မွာရွိေသးတယ္။ က်ေနာ္ကသာ ဒီအခ်ိန္မွာ ဒီေကာင့္ကုိ အမွတ္ရေနတာ ဒီေကာင္က က်ေနာ့္ နာမည္ကုိေတာင္ မွတ္မိေသးရဲ႕လားမသိ။

ေနာက္တေယာက္က ဖူးပြင့္ငုံ တဲ့။ က်ေနာ့အိမ္ေဘး တအိမ္ေက်ာ္မွာေနတဲ့ ေကာင္မေလး။ ျဖဴျဖဴေဖြးေဖြးနဲ႕ ေကာ္ပတ္ရုပ္ေလး က်ေနတာပဲ (ဓာတ္ပုံျပန္ၾကည့္ရင္း မွတ္မိတာပါ :D )။ အဲ့ကေလးမ က တဦးတည္းေသာ သမီး အေဖာ္မရွိ က်ေနာ္ တုိ႕အိမ္မွာပဲ က်ေနာ္နဲ႕ လာလာကစားေနတာ။ က်ေနာ့ထက္ တႏွစ္ေက်ာ္ငယ္တယ္ က်ေနာ့ကုိ ကုိကုိ .. ကုိကုိ နဲ႕ ေခၚတယ္။ အဲ့ကေလးမကုိ က်ေနာ္ သိပ္ႏုိင္တာေတာ့ မွတ္မိတယ္။ သူက က်ေနာ့္ဆီ ကစားခ်င္လုိ႕ လာတယ္ က်ေနာ္က သူလာပီဆုိ က်ေနာ္က ေမေမ ကြယ္ရာကုိ ေခၚပီး (သိခ်င္ေနပီေပါ့ .. ေျပာဘူး ၀ယ္ဖတ္ :D ) အ၀တ္စုတ္ကုိ ေရဆြတ္ ၾကမ္းတုိက္ခုိင္း ေတာ့တာပဲ။ အက်င့္မ်ား မေကာင္းလုိက္ပုံေျပာပါတယ္ သူမ်ား သားသမီးကုိ လုပ္ပုံက။ ခ်ာတိတ္မက တုံးကလည္း တုံးေသးတယ္ဗ်။ အိမ္မွာ ငယ္ငယ္က ေအာက္စက္ ဘာညာမွရွိပါဘူး။ ကေလးမ လာရင္ အေခြၾကည့္မလား ေအာက္စက္၀ယ္လုိက္ပီ ဆုိပီး ႀကြားတယ္။ ၾကည့္မယ္ဆုိေတာ့ စားပြဲက အံဆြဲ ေလးထဲ ကက္ဆက္ေခြေတြထည့္ တီဗီဖြင့္ျပ အဲဒါလည္း ယုံတာပဲ။ အဲဒိတုန္းကေတာ့ သေဘာေတြ က်တာေပါ့။ ခု ျပန္စဥ္းစားေတာ့ ေတာ္ေတာ့ကုိ လြမ္းမိပါတယ္။ က်ေနာ့္ အႏြံတာ ေတာ္ေတာ္ခံခဲ့ရတဲ့ သူငယ္ခ်င္းမေလးပါ။ ေနာက္ဆုံး က်ေနာ္တုိ႕ ပုဇြန္ေတာင္ဘက္ေျပာင္းမယ္ ဆုိေတာ့ လာႏႈတ္ဆက္ပါေသးတယ္ ကုိကုိ ျပန္လာခဲ့ေနာ္တဲ့။ အဲ့အခ်ိန္က က်ေနာ္မမွတ္မိတဲ့ စကားကုိ ေမေမက အျမဲ ေျပာပီး ေနာက္တတ္ပါတယ္။ ဘာလဲဆုိေတာ့ ေမေမ သားအတြက္ အဲ့ေကာင္မေလးကုိ ငါးဆယ္နဲ႕ ၀ယ္ခဲ့ေပးပါတဲ့ :D ။

ဒီႏွစ္ေယာက္အျပင္ က်ေနာ္ တျခားသူေတြကုိ မမွတ္မိေတာ့ပါဘူး။ ဒါေတာင္ သူတုိ႕ရဲ႕ ငယ္ရုပ္ေတြပဲ မွတ္မိတာပါ ဒီအခ်ိန္ လမ္းမွာ ေတြ႕လုိ႕ တုိက္သြားရင္ေတာင္ မွတ္မိၾကမယ္ မထင္ေတာ့ပါဘူး။ က်ေနာ့္ ဘ၀မွာ သူငယ္ခ်င္းေပါင္း မ်ားစြာ ရွိခဲ့ပါတယ္။ က်ေနာ္အတြက္ သူငယ္ခ်င္းေတြဟာ ဒုတိယ ဘ၀ပါပဲ။ က်ေနာ့္ မိသားစုနဲ႕ ထပ္တူ ခ်စ္ရပါတယ္။ က်ေနာ္ခ်စ္သလုိ သူတုိ႕ရဲ႕ ခ်စ္ခင္မႈ ျပန္မရမွာလဲ အေသေၾကာက္ဖူးပါတယ္။ ခုလည္း က်ေနာ္ေတြးမိ ျပန္ပါပီ။ က်ေနာ္ ဒီ ၂ေယာက္ကုိ သတိရေနခ်ိန္မွာ သူတုိ႕ က်ေနာ့္ နာမည္ေလးကုိေတာင္ သိၾကပါေတာ့မလားလုိ႕ း( ။

0 Comments:

Post a Comment



Newer Post Older Post Home

Blogger Template by Blogcrowds.