က်ေနာ္ နဲ႕ LIFE JACKET


က်ေနာ္ နဲ႕ LIFE JACKET

က်ေနာ္ပ်င္းပ်င္းရွိတာနဲ႕ က်ေနာ့္ရဲ႕ Picture Folder ေလးထဲက အမွတ္တရ ပုံေလးေတြ ေလွ်ာက္ၾကည့္ရင္းႏွင့္တေနရာ ေရာက္ေတာ့ ဒီ Life Jacket ပုံေလးကုိ ေတြ႕လုိက္ရေတာ့ ဘာရယ္မဟုတ္ သေဘၤာေပၚေရာက္စ ၂လ ၃လ၀န္းက်င္ က က်ေနာ့ရဲ႕ ရယ္စရာ အျဖစ္အပ်က္ေလးတခုကုိ သြားသတိရသည္ ႏွင့္ က်ေနာ့ရဲ႕ အြန္လုိင္း ဒုိင္ယာရီ ေလးထဲ လာသိမ္းရန္ စိတ္ကူးမိျခင္း ျဖစ္သည္။

က်ေနာ္သေဘၤာေပၚစေရာက္ေတာ့ က်ေနာ့တုိ႕ စေရာက္စ Training Staff မ်ားကုိ Night Duty သာထားပီး ပညာသင္ေစသည္။ ၃ လျပည့္လို႕ Training ဘ၀က လြတ္မွသာ Permanent Staff တေယာက္အေနျဖင့္ Day & Night ကုိ အလွည့္က် ကူးေျပာင္းရသည္။ အဲ့ဒီအခ်ိန္က က်ေနာ္ကလည္းေရာက္စ သေဘၤာေပၚမွာ ျမန္မာမ်ားေပမဲ့ အားလုံးက ကုိယ့္အဖြဲ႕နဲ႕ကုိ .. က်ေနာ္ ႏွင့္ကလည္း သိပ္မသိက်ေသးသည့္အခ်ိန္ .. ဘယ္သိမတုန္း က်ေနာ္ကလည္း Night Duty ပီးသည္ႏွင့္ ေရခ်ဳိး အိပ္ယာတန္း၀င္သည္ကိုးပုံမွန္ လုပ္ေနက်အခ်ိန္ မဟုတ္သည့္ ညဂ်ဴတီကုိ က်ေနာ့မွာ အသားမက်ႏုိင္ေတာ့ မနက္လင္းပီဆုိ ပင္ပမ္းပီး အိပ္ယာတန္း ၀င္စျမဲျဖစ္သည္... ဒီလုိနဲ႕ တေန႕က်ေတာ့ က်ေနာ္ အိပ္ေနတုန္း… က်ေနာ့ သူငယ္ခ်င္းက က်ေနာ့ဆီ ရန္ကုန္မွ စာလာသျဖင့္ ၀မ္းသာ အားရျဖင့္ က်ေနာ္ ေမွ်ာ္ေနမွန္းသိေသာေၾကာင့္ လာႏႈိးကာေပးသည္။

ျပသနာက က်ေနာ္..က်ေနာ့တြင္ အက်င့္တခုရွိသည္ .. အဲလုိ အိပ္ေမာက်ေနခ်ိန္ က်ေနာ့ကုိ တစ္စုံတစ္ေယာက္ ကအလန္႕တၾကား လာႏႈိးလွ်င္ က်ေနာ့္မွာ ဘာျဖစ္လုိ႕ျဖစ္မွန္းမသိေသာ အစီအစဥ္မက်သည့္ ကေယာင္ကတမ္း ျဖစ္တတ္ေသာ အက်င့္ပင္ ... ထုိေန႕ကလည္း သူလာႏႈိးေသာအခါ က်ေနာ္သည္ အလန္႕တၾကားျဖင့္ က်ေနာ္ အိပ္ေသာ၂ထပ္ခုတင္ အေပၚထပ္မွ ၀ုန္းခနဲခုန္ဆင္းကာ Life Jacket ကုိဆြဲ အခန္းတံခါးဖြင့္ကာ အျပင္သုိ႕ ေျပးထြက္ေရြ႕ အျပင္ထြက္သည္ ေလွခါးေပၚသုိ႕ ေျပးတက္ေလေတာ့သည္။ ထုိေလွခါး တ၀က္ေလာက္ေရာက္မွ အသိစိတ္ ျပန္၀င္လာကာကိုယ့္ဘာသာ ဘာျဖစ္ေရြ႕ဘာျဖစ္မွန္းမသိ က်ေနာ္ကုိ ၀ုိင္းၾကည့္ေနေသာလူက ေလးငါးေျခာက္ေယာက္ထက္မနည္း က်ေနာ္ လဲ ငါေတာ့ေသပီ ဟု ေတြးကာ ၾကည့္ေနေသာ လူမ်ားကုိ မသိက်ဳိးကြ်ံျပဳလွ်က္ခပ္တည္တည္ျဖင့္ (ဟန္ကုိယ့္ဖုိ႕ အေနအထားျဖင့္) အခန္းထဲသုိ႕ ျပန္၀င္ခဲ့ရ ေလသည္ ေေတာ္ေသးသည္ ေလးငါးေျခာက္ေယာက္ ထက္မပုိေရြ႕ အခန္းထဲေရာက္ေတာ့ က်ေနာ့္ကုိလာႏႈိးေသာ သူငယ္ခ်င္းမွာ စာအိတ္ေလး ကုိင္လွ်က္ မတ္တပ္ ရွိေသးသည္ သူလည္း ဘာျဖစ္လုိ႕ျဖစ္မွန္း မသိလုိက္ ထင္သည္ သူသိမည္လည္းမထင္ က်ေနာ္ကုိယ္တုိင္ပင္ ဘာျဖစ္သြားမွန္းမသိ အျဖစ္အပ်က္က ျမန္ဆန္လြန္း လွသည္ ... အခန္းထဲျပန္ေရာက္ေသာအခါမွ က်ေနာ့ အက်င့္ကုိ ေျပာျပေတာ့မွ ႏွစ္ေယာက္သား ရယ္ေမာ ၾကရသည္ …. က်ေနာ္ ကံေကာင္းသြားသည္က အျပင္မွာ ရွိေနေသာ လူမ်ားမွာ က်ေနာ္တုိ႕ ကာစီႏုိဘက္မွ လူမ်ား မဟုတ္ပဲ Deck ဘက္မွ Crew မ်ားျဖစ္ေသာေၾကာင့္ က်ေနာ္သက္သာရာ ရသြားျခင္းျဖစ္သည္။ ကာစီႏုိဘက္မွ လူမ်ားသာျဖစ္ပါက တခုခုဆုိ နာမည္ေပးအလြန္ေတာ္လွေသာ က်ေနာ္တုိ႕ သေဘၤာေပၚမွ လူမ်ားႏွင့္ေတာ့ က်ေနာ္ နာမည္တခု ေကာင္းေကာင္းရသြားႏုိင္သည္ေလ။

0 Comments:

Post a Comment



Newer Post Older Post Home

Blogger Template by Blogcrowds.