က်ေနာ္ နဲ႕ အတိတ္ စာမ်က္ႏွာက သူငယ္ခ်င္းတခ်ိဳ႕

မေန႕က အိပ္ခါနီးမွ စိတ္ကူးေပါက္သည္ႏွင့္ က်ေနာ့ရဲ႕ ဒုိင္ယာရီစာအုပ္ေဟာင္းေလးကုိ ျပန္လွန္ၾကည့္မိသည္ တခ်ဳိ႕စာမ်က္ႏွာေတြမွာ ခံစားခ်က္ေပါ့ေပါ့ႏွင့္ေရးထားေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ားသာ ျဖစ္ေပမဲ့ တခ်ဳိ႕ မ်က္ႏွာ ေတြမွာက အဲ့တုန္းက ခံစားခ်က္ေတြကုိ အတုိင္းသား ျပန္ထင္ျမင္ေစတဲ့ အေၾကာင္းအရာ မ်ားျဖစ္သည္။ ဖတ္ရင္း အဲ့တုန္းက အေၾကာင္းအရာေလးမ်ားကုိ ျပန္ခံစားၾကည့္မိေတာ့ ခံစားခ်က္မ်ားက အတိတ္ကခံစား ရသလုိပင္ ျပန္လည္ ခံစားခဲ့ရသည္။ အဲ တေနရာေရာက္ေတာ့ Date က ၄ ဇန္န၀ါရီ ၂၀၀၆ ခုႏွစ္။ ဟား … က်ေနာ္ IELTS ကုိ ဆရာအာသာဆီမွာ တက္စဥ္က အပတ္စဥ္ေတာက္ေလွ်ာက္က က်ေနာ္တုိ႕သူငယ္ခ်င္း မ်ား၏ ေလွာ္ကားေပ်ာ္ပြဲစား ခရီးစဥ္တခု၏ မွတ္တမ္းကုိ ေရးထားေသာ စာမ်က္ႏွာကုိ ျပန္ဖတ္မိေလသည္။

က်ေနာ္ ဆရာအာသာ အဂၤလိပ္စကားေျပာသင္တန္းတြင္ Basic Level မွ IELTS Advance Level ထိ တက္ ခဲ့သည္။ ေတာက္ေလွ်ာက္သင္တန္းကာလက ေတာ္ေတာ္ၾကာခဲ့သည္ က်ေနာ္တုိ႕အပတ္စဥ္တြင္ က်ေနာ္လုိပဲ ေတာက္ေလွ်ာက္ တက္သည့္ သူမ်ားသည္။ ဆရာကလည္း အာ၀ဇြန္းရႊင္ရႊင္ တပည့္ေတြကလည္း တေယာက္တေပါက္ဆုိေတာ့ က်ေနာ္တုိ႕အပတ္စဥ္ တေလွ်ာက္မွ သူငယ္ခ်င္းမ်ားသည္ တေယာက္ႏွင့္ တေယာက္ အေတာ့္ကို ရင္းႏွီးခဲ့ၾကသည္။ ဒီလုိနဲ႕ က်ေနာ္တို႕ Level တခုအပီးမွာ အားလုံးအမွတ္တရ အေနႏွင့္ ေပ်ာ္ပြဲစားခရီးတခု စီစဥ္လွ်င္ ေကာင္းမည္ဟု ဆရာက အၾကံေပးလာေသာအခါ က်ေနာ္တုိ႕ေတြ ကလည္း နဂုိကတည္းက စဥ္းစားထားသည္ ျဖစ္သည္ႏွင့္ ၄ ဇန္န၀ါရီ ၂၀၀၆ လြတ္လပ္ေရးေန႕ကုိ စီစဥ္လုိက္ ၾကသည္။ ထုိကိစၥမ်ဳိးကုိ တာ၀န္ယူရသည္ကုိ ႏွစ္သက္ေသာ က်ေနာ္ႏွင့္ ေနာက္ သူငယ္ခ်င္းႏွစ္ေယာက္ (၀ဏၰေဇာ္၊ ကုိေဌးဦး) သုံးေယာက္သား က်ေနာ္တုိ႕ တာ၀န္ခြဲကာ စီစဥ္ခဲ့ၾကသည္။ ပုိက္ဆံကိတ္စ တာ၀န္ယူသူက ကုိေဌးဦး အားလုံးထံမွ ပုိက္ဆံေကာက္ကာ တာ၀န္ယူသိမ္းဆည္းပီး မပုိသည့္အျပင္ လုိသည္ မ်ားကုိပါ သူျဖည့္ေပးရတာကုိ သြားမွတ္မိသည္။ ကပ္ပီးစီစဥ္ရတာ ျဖစ္သည့္အတြက္ က်ေနာ္တုိ႕ အတြက္ ေတာ္ေတာ့္ကုိ ကသီလင္တ ႏုိင္ခဲ့ရသည္။ သုံးေယာက္သား သင္တန္းအပီးတြင္ ကုိယ့္အလုပ္ ကုိယ္ရွိသည္ ကို မသြားျဖစ္ၾကပဲ လက္ဖက္ရည္ဆုိင္တြင္ ထုိင္ကာ ဒီေန႕ ဘာလုပ္မလဲဆုိတာ တုိင္ပင္ၾကရသည္ ပီးသည္ႏွင့္ တေယာက္ခ်င္းခြဲလုပ္ရသည့္ေန႕မ်ား ရွိခဲ့သလို သုံးေယာက္သား တူတူ သြားခဲ့ရသည့္ ေန႕ေတြလည္း ရွိသည္။ အဓိက ကေတာ့ သြားစရာအတြက္ ကားကုိ မီနီဘတ္စ္ေလးတစီး စီစဥ္ခဲ့ၾကသည္ အစားအေသာက္အတြက္က လြယ္လြယ္ကူကူ ဒံေပါက္ပင္ ေအာ္ဒါမွာၾကသည္။ သုံးေယာက္သား စီစဥ္ၾကရင္းမွ အၾကံေကာင္းတခု ရသည္က Address Book ေလးလုပ္ရန္ ထုိ႕အတြက္ အားလုံးကုိ ဓာတ္ပုံမ်ား လိပ္စာမ်ား ႏွစ္ရက္အတြင္း လိုက္ေတာင္းၾကရသည္။ ထုိတြင္ တခ်ဳိ႕ လုိလုိခ်င္ခ်င္ျဖင့္ ေပးကာ အားေပး သေဘာတူၾကေသာ္လည္း တခ်ဳိ႕ အပုိေတြဟု ဆုိကာ မေပးေသာ သူတခ်ဳိ႕လည္းရွိသည္။ ထုိ႕အတြက္ေတာ့ စိတ္မေကာင္းျဖစ္ခဲ့ရသည္။ က်ေနာ္တုိ႕၏ Address Book ေလးက တခ်ဳိ႕ေနရာေတြမွာ ကြက္လပ္ကေလးေတြ ႏွင့္ ျဖစ္ခဲ့ရသည္ေလ။ ထုိစာအုပ္ကေလးကုိေတာ့ က်ေနာ္တာ၀န္ယူကာ တရက္တည္း ႏွင့္အပီးတာ၀န္ယူ လုပ္ေပးခဲ့ရသည္။ ထုိ႕အတြက္ က်ေနာ္အပူ ကပ္၍ တျခားအလုပ္မ်ားပစ္ကာ က်ေနာ့ တန္ဖုိးနည္းပီး လက္၀င္ေသာ စာအုပ္ေလးမ်ားကုိ မညည္းမညဴ လုပ္ေပးခဲ့ေသာ A+ Print House မွ အကုိ ကုိမ်ဳိးကုိလည္း အမွန္ပင္ေက်းဇူးတင္မိပါသည္။ ထုိေန႕က သူႏွင့္ က်ေနာ္ ေန႕လည္ ၁၂ ကေန ည၉နာရီ ထိ စာအုပ္ကေလးမ်ား ျဖစ္လာရန္ ၾကိဳးစားခဲ့ၾကရသည္ ဒီဇုိင္းပုိင္းက ျပသနာမရွိေပမဲ့ ပုံႏွိပ္က စကားေျပာသြား သည္ သုိေပမဲ့လည္း မတတ္ႏုိင္ ျဖစ္ေအာင္လုပ္ခဲ့ရသည္ မနက္ျဖန္မနက္လိုအခ်ိန္မ်ဳိးတြင္ပဲ ခရီးကစေတာ့ မည္ကုိး။ အဲ့ေန႕ က်ေနာ္ အိမ္ျပန္ေရာက္ေတာ့ အေတာ့္ကုိ စိတ္ေအးသြားသည္ က်ေနာ္တုိ႕ခရီးစဥ္ ျဖစ္ေျမာက္ခဲ့ပီးကုိး။ အိမ္ျပန္ေရာက္ေတာ့ သူငယ္ခ်င္းဆီ ဖုန္းဆက္ေမးရသည္ သူ႕ကုိ Puzzle game အတြက္ လုိအပ္ေသာ ပစၥည္းမ်ားကုိ ၀ယ္ခုိင္းခဲ့သည္ကုိး။ သူ႕ဘက္က အားလုံး အုိေက ဆုိမွ သက္ျပင္း ဒုန္းဒုန္းခ်ႏုိင္သည္။ ထုိ႕အတြက္ က်ေနာ္တုိ႕ေမ့ေနသည္ကုိ အႀကံေပးခဲ့ေသာ ဆရာ ဦးေအာင္ဟိန္းေဇာ္ ကုိလည္း တကယ္ေက်းဇူးတင္မိပါသည္။ ဆရာေၾကာင့္သာ က်ေနာ္တုိ႕ ေပ်ာ္ပြဲစားက အသက္၀င္ခဲ့သည္ေလ ဆရာစီစဥ္ေသာ ဂိမ္းေတြကလည္း တကယ္ပင္ တျခားက်ေနာ္တုိ႕ ေဆာ့ဖူးေသာ ဂိမ္းမ်ားႏွင့္မတူ ပြဲတုိင္းလုိလုိ အူတက္မတက္ ရယ္ရေသာ ကစားနည္းမ်ားပင္ ျဖစ္သည္။ ထုိ ကစားနည္းေလး ေတြေၾကာင့္ပင္ က်ေနာ္တုိ႕ သင္တန္းသူ သင္တန္းသားေတြ ပုိရင္းႏွီးကာ တခ်ဳိ႕ဆုိ ခ်စ္သူ မ်ားပင္ ျဖစ္သြားၾကသည္။ ခရီးစဥ္ေန႕ၾကေတာ့ က်ေနာ္တုိ႕ မနက္၆နာရီတြင္ပင္ စုရပ္လုပ္ကာ ၇နာရီ ေနာက္ဆုံး ထား၍ထြက္ခဲ့ၾကသည္ ကက္ဆက္ဖြင့္သံ ဂစ္တာသံမ်ားျဖင့္ တလမ္းလုံး ေပ်ာ္ပြဲစားခရီး ပီသစြာ အသက္၀င္ခဲ့ရသည္။ အခ်ိန္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကေတာ့ ဆရာ့ဟာသေတြ နားေထာင္ရင္း တဟီးဟီး တဟား ဟားျဖင့္ ရယ္ကာ ခရီးဆက္ခဲ့ၾကသည္။ က်ေနာ္တုိ႕ မဂၤလာဒုံေရာက္ေတာ့ စစ္သခၤ်ဳိင္းမွာ ခဏ၀င္ကာ ၾကည့္ၾကေသးသည္။ က်ေနာ့တသက္တကုိယ္ ပထမဆုံးအၾကိမ္ပင္ျဖစ္သည္။ ေလွာ္ကားဥယ်ာဥ္ေရာက္ေတာ့ မနက္ ၁၀ နာရီခန္႕။ ဆရာ့စီစဥ္မႈ အရ က်ေနာ္တုိ႕ ကားႏွင့္မပတ္ပဲ ေျခလ်င္သာ ေတာလမ္းခရီးကုိ သြားခဲ့ ၾကသည္။ နည္းနည္းပင္ပမ္းေသာ္လည္း လူေတြတအုပ္ႀကီးျဖင့္ မိန္းကေလးေတြပါမက်န္ အကုန္ တူတူ သြားခဲ့ၾကသည္က တကယ့္ကုိ အမွတ္တရပင္ ဆရာေျပာသလုိ ေျခလ်င္လမ္းက ပုိေပ်ာ္ခဲ့ၾကရသည္။ က်ေနာ္တုိ႕ေတြ ဇရပ္တခုကုိ အပုိင္စီးကာ စားေသာက္ပီး။ Puzzle Game မ်ားျဖင့္ ကစားၾကသည္။ ညေန ပုိင္းတြင္ ငွက္ျပတုိက္ကုိ ၀င္ေရာက္ေလ့လာကာ အျပန္ခရီးစခဲ့ၾကသည္။ အားလုံး ေပ်ာ္ေပ်ာ္ပါးပါး ပင္ ခရီးစဥ္ တခုပီးဆုံးခဲ့ေလသည္။ ေနာက္ဆုံး ကားေပၚတြင္ က်န္ခဲ့သည္က က်ေနာ္တုိ႕ စီစဥ္သူ သုံးေယာက္ မထင္မွတ္ပဲ ရခဲ့သည့္ အႀကံတခုေၾကာင့္ ထုိခရီးစဥ္မွတ္တမ္းေလးက ဓာတ္ပုံမ်ားကုိ CD ALBUM ေလး လုပ္ကာ သင္တန္းသူသင္တန္းသား အားလုံးကုိ က်ေနာ္တုိ႕ လက္ေဆာင္ေပးခဲ့ၾကသည္။ ဒါကေတာ့ က်ေနာ္တုိ႕သုံးေယာက္၏ အမွတ္တရလက္ေဆာင္သက္သက္ပင္ ဘယ္သူ႕ကုိ မွလည္း မေျပာခဲ့ေပ။ က်ေနာ္တုိ႕ ေက်နပ္မိတာက က်ေနာ္တုိ႕စီစဥ္ေသာ ခရီးစဥ္တခု ဘာျပသနာမွ မရွိပဲ ေခ်ာေခ်ာေမြ႕ေမြ႕ အစဥ္ေျပစြာ ပီးဆုံးခဲ့ျခင္းေပ။

က်ေနာ္လုိပဲ သူငယ္ခ်င္းအားလုံးလည္း ထုိခရီးစဥ္ေလးကုိ တခ်ိန္မဟုတ္ တခ်ိန္ေတာ့ ျပန္သတိရမည္ ထင္ပါသည္။ ဘ၀မွာ ေတြ႕ဆုံၾကံဳကြဲ ဆုိတာ အစဥ္အလာေပမဲ့ ဘ၀တေကြ႕မွာ ေတြ႕ခဲ့ၾကတဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြ ကုိေတာ့ တကယ္မေမ့ႏုိင္ပါဘူး။ ခုေတာ့လည္း တေယာက္တေနရာ ကြဲေနၾကပီေလ။ တခ်ိန္ခ်ိန္မွာ ျပန္ဆုံႏုိင္ မယ္လုိ႕ ေမွ်ာ္လင့္ရင္းနဲ႕ ဒီပုိ႕စ္ေလးကုိ တင္မိတာပါ။ ထုိခရီးစဥ္မွ သူငယ္ခ်င္းတေယာက္တေလက ဒီပုိစ့္ေလးကုိ ဖတ္မိမယ္ဆုိ အရမ္း၀မ္းသာမိမွာပါ။ (S-363)

0 Comments:

Post a Comment



Newer Post Older Post Home

Blogger Template by Blogcrowds.