အိမ္ျပန္ခ်ိန္

ဟုတ္တယ္ က်ေနာ့္ အိမ္ျပန္ခ်ိန္ဟာ နီးကပ္လာပီ။ က်ေနာ္ ဒီဇင္ဘာျပန္မယ္ဗ်ာ။ က်ေနာ့ HOD ကုိ ေျပာပီးေပမဲ့ အတည္ေတာ့ မျပဳရေသးပါဘူး။ အနီးကပ္မွ confirm ထပ္လုပ္ရမွာပဲ။ အင္း ဘာလုိလုိနဲ႕ လာမဲ့ ဒီဇင္ဘာဆုိ က်ေနာ္ အိမ္ကုိ ခြဲခြာ ခဲ့တာ ၂ ႏွစ္နဲ႕ ၇ လ တင္းတင္းျပည့္ပီေပါ့။ က်ေနာ္ ခုတည္းက ရင္ခုန္ေနမိတယ္ဗ်ာ။ က်ေနာ္ျပန္သြားတဲ့ အခ်ိန္ က်ေနာ့ မိသားစုက ဘယ္လုိပုံစံနဲ႕ ႀကိဳမွာပါလိမ့္လုိ႕။ အရင္လုိ ေႏြးေထြးဆဲပဲလား စိမ္းသြားမွာလား။ က်ေနာ္ ေလွ်ာက္ေတြး ေနတာပါ က်ေနာ့္ ေမေမနဲ႕ ညီေလး ၂ေယာက္ကေတာ့ က်ေနာ့ကုိ ေႏြးေထြးစြာ ႀကိဳမယ္ဆုိတာ ေျမႀကီး လက္ခတ္ မလြဲပါဘူး။ က်ေနာ္ သူတုိ႕ကုိ အရမ္းျမင္ခ်င္တယ္ဗ်ာ။ ဒီ ၃ႏွစ္ နီးပါး အခ်ိန္မွာ က်ေနာ္သူတုိ႕ ဓာတ္ပုံကုိေတာင္ ေတာင္းမၾကည့္ခဲ့ပါဘူး။ ဘယ္ေလာက္ႀကီး ေျပာင္းလဲသြားလဲဆုိတာ ျမင္ပီး အံ့ၾသခ်င္လုိ႕ပါ။ သူတုိ႕ကုိ ေတာင္းမၾကည့္ သလုိ က်ေနာ့ ပုံကုိလည္း မပုိ႕ေပးခဲ့ပါဘူး။ က်ေနာ္က ဒါမ်ဳိးလုပ္ရတာ သိပ္၀ါသနာပါသကုိး။

ေမေမ အရင္ထက္ အုိစာ သြားလား ညီလတ္ ဘယ္လုိပုံျဖစ္ေနပီလဲ ညီအငယ္ဆုံးေလး အရပ္ဘယ္ေလာက္ ရွိေနပီလဲ က်ေနာ္ အရမ္း သိခ်င္ ပါတယ္။ အငယ္ဆုံးေလးက က်ေနာ္ထြက္လာတုန္းက တကယ့္ခ်ာတိတ္ပါ။ ခုေတာ့ ဒီေကာင္ ဆယ္တန္း ေရာက္ေနပီေလ။ အဟတ္ သိပ္ရွက္တတ္တဲ့ေကာင္ က်ေနာ့္ အခ်စ္ဆုံးပါပဲ။ အင္း ဒုတိယကေတာ့ သူငယ္ခ်င္းေတြ ဒီေကာင္ေတြကုိလည္း က်ေနာ္သိပ္သတိရတယ္ ေကာင္းတူဆုိးဖက္ ဟုိး ငယ္ငယ္တည္းက လည္ပင္းဖက္ေပါင္းလာၾကတာ ခုခ်ိန္ထိ ဘယ္ေလာက္ ခ်စ္ၾကလဲဆုိတာ စဥ္းစားၾကည့္ၾကဗ်ာ။ ဒီေကာင္ေတြလည္း ညီအကုိေတြပါပဲ။ က်ေနာ္က ထြက္လာေပမဲ့ က်ေနာ့အိမ္ကုိ အ၀င္အထြက္မျပတ္ ေမေမ့ ကုိ လုိတာကူညီ ေပးေနတုန္း။ ဒီေကာင္ေတြကုိလည္း ေတြ႕ခ်င္မိပါရဲ႕။ ခု ဒီစာေရး ေနရင္းနဲ႕ေတာင္ ေတာ္ေတာ္ေပ်ာ္လာတယ္။ ကဲ က်ေနာ့္အတြက္ အိမ္ျပန္ခ်ိန္ countdown ကေတာ့ စပီဗ်ာ။

0 Comments:

Post a Comment



Newer Post Older Post Home

Blogger Template by Blogcrowds.